28.4.14

Michael mania

1. Laukku | 2. Lompakko | 3. Lompakko
4. Kello | 5. Kello | 6. Kello



Noniin. Tässä sitä taas ollaan. Täysin ja totaalisen hurahtaneen erinäisiin herra Korsin suunnittelemiin ihanuus -yksilöihin. Ehdottomana raitafriikkinä olen tietysti onnistunut iskemään silmäni tuohon mainioon kesäkassien aateliin :) Mielessäni olenkin yhdistellyt kyseisen kaunottaren jo vaikka minkämoisiin kesäisiin asuyhdistelmiin! Tuohon laukkuun olisi myös kiva sujauttaa raikkaan valkoinen, hyvänkokoinen lompakko. MK:n kellot ovat puolestaan ikuisuushimotuksia ;) Niitä tuskin voi omistaa liikaa, ja oma kokoelmani onkin vielä aivan lapsen kengissä - tällä hetkellä omistan siis yhden kultaisen version. Nyt olen alkanut haaveilemaan hopeisesta kaverista, sillä laatikoissa odottaa monen monta ihastuttavaa hopeakorua, joiden seuraksi kello sopisi kertakaikkisen upeasti :)

Lisäksi olen kokenut valaistumisen. Olen ekaa kertaa elämässäni hoksannut miten kauniita Kalevalan korut oikeesti onkaan! Ennen olen pitänyt niitä jotenkin "vanhanaikaisina" ja tylsinä, mutta oma maku on tainnut muuttua (ellei jopa kehittyä!) ajan saatossa sen verran, että mielelläni näkisin erityisesti jomman kumman näistä koruista keikkumassa omassa ranteessani :) Vasemmalla olevaan siroon Ainoa -koruun tykästyin juuri sen yksinkertaisuuden ja vähäeleisyyden vuoksi. Oikeanpuoleinen Pore on puolestaan tyylikäs kauniine yksityiskohtineen.

Huoh.
Sellaisia haaveita tällä kertaa :)


Postaus sisältää mainoslinkkejä.

4 kommenttia:

  1. Korsilla on kyllä ihania juttuja! Itsekin aivan hurahtanut niihin!;) Hankin viime kesänä Korsin hopean värisen kellon ja se on kyllä palvellut loistavasti! Olen kirjoitellut kellostani täällä: http://tummatukkainentytto.blogspot.fi/2013/07/kello-ostoksilla.html?m=1 Nyt itsekin haaveilen Korsin lompakosta, mutta ruskean värisenä!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kävin kurkkaamassa, ja tosi kaunis myös tuo sun valitsema kello! :) Korsin tuotteissa tuntuisi olevan hinta-laatu-suhde just sopivan kohdillaan, ja kaiken hyvän lisäksi niissä silmä todella lepää ;)

      Poista
  2. Mä olen ihan hulluna Kalevala koruihin. En muuta koruja juuri haluaisikaan! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on siis erinomainen maku! ;) Mun pitää kyllä alkaa niitä toivomaan vaikka lahjoiksi ja kerätä jostakin mallista koko sarja korva- ja kaulakoruineen päivineen :))

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design