13.11.13

Valoa palloissa




Nyt sellaiset on sitten meilläkin. Nimittäin nuo lukemattomissa blogeissa nähdyt pallovalot :) Olen ollut jo useamman kuukauden tilaamassa erinäisiä palllovertsioita netistä, mutta jostain syystä se lopullinen klikkaus on jäänyt aina tekemättä. Nyt kun tällainen edullinen versio osui silmieni eteen ihan tavallisella markettireissulla, ei ostopäätöstä tarvinnut pohtia sen enempää ;)




Ripustin valot olohuoneessa sijaitsevan peilin kulmaan. Vähän harvakseltaan tuossa ehkä noita palloja on, mutta voisin koittaa järjestää niitä vielä hitusen tiiviimpään rykelmään :) Pienen pienistä puutteistaan huolimatta tykkään valoista hurjasti, ja taisin saada niiden myötä sen lopullisen sysäyksen isomman pallosarjan tilaamiseen ;)

2 kommenttia:

  1. Mun on pitänyt myös tilata tällaiset mutta jotenkin se on aina jäänyt. Olen myös pohtinut että minkä väriset.. Niitä kun näyttää olevan melkoinen määrä :D Itseäni houkuttelisi harmaa/valkoiset tai pelkät valkoiset. Mistä löysit nämä ihanuudet? :)

    VastaaPoista
  2. Heh siis samaa vikaa rahikaisella ;) Mä olen lähinnä pähkäillyt valkoisten ja mustien palluroiden välillä, mutta taidan kallistua niihin valkoisiin :)

    Nämä edukkaat valot löytyi Tokmannilta noin 12 euron hintaan!

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi ja kiva kun kävit! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Sisällön tarjoaa Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design